neděle 15. října 2017

TJ CHS CHotěboř B : Sokol Lázně Bohdaneč 5 : 3

Nová sezóna soutěže družstev KP2 začala.K soupeři jsme nevyrazili v nejsilnější sestavě, ani domácí nepostavili "top" tým. Přesto měli navrch v průměru ELO o 103 bodů . Před zápasem jsem týmu moc velké šance na úspěch nedával, nakonec to na šachovnicích vypadalo jinak. Osud zápasu jsme měli "ve svých rukou", šance na lepší výsledek jsme si sami propásli. Jak "šel čas": 12,33 hod. naše výhra na 6.š. kdy náš hráč získal pěšce, kvalitu a partii. 12,40 hod. domácí vítězí na 3.š. kdy jsem sice ubránil slabého c pěšce, ale ne partii. 13,03 hod. domácí bodují na 8.š., náš nováček v týmu neodolal zkušenému protivníkovi. 13,04 hod. jedna z rozhodujících partií na 4.š. dopadla pro nás zle, náš hráč přehlédl jednotahový mat. 13,30 hod. kontrujeme výhrou na 5.š. kde domácí hráč vzdal v bídné pozici při mizerném čase. 13,39 hod. domácí jdou opět do dvoubodového vedení výhrou na 2.š, ale jen "díky" našemu hráči, kterému ve vyhrané pozici "spadl prapor". Ve 13,53 hod. stahujeme náskok domácích když vítězíme na 7.š., kde domácí hráč po chybě a ztrátě figury po vícero tazích vzdal. Poslední šanci alespoň na remízu v zápase jsme ztratili ve 14,07 hod. na 1.š., kde náš hráč s pěšcem méně v koncovce v beznadějné pozici vzdal.
Výsledky partií:

Pochvalu zaslouží bodující hráči. Celkový výkon mužstva nebyl špatný, o to více mrzí dvě "zbytečně" ztracené partie. Zda by byl výsledek lepší pokud bychom nastoupili v základní sestavě je otázkou. Rozhodně asi trvale nastupovat s náhradníky nemůžeme. Na tým Chotěboře B máme poslední dva roky "pech", poměrně vyrovnané zápasy nakonec skončily pro nás s nulou na kontě. Snad příště.
Výsledky prvního kola jsou zde. Nelze po jednom kole předjímat, ale rozhodně nebyly nezajímavé.
1 snímek z bojiště  po posledním tahu bílého, který byl nedokončen zastavením hodin.
Jak viděli utkání domácí je zde.



1 komentář:

  1. V utkání jsme opravdu měli smůlu, ale okřídlené rčení říká: "Štěstí přeje připraveným". Po očku jsem sledoval některé partie a i v prohraných partiích jsme byli rovnocenným soupeřem. Co se týče mé partie, která byla vyrovnaná bez větších chyb. Čas jsem měl zpočátku horší, ale soupeř mě v kritických situacích kolem 30. tahu dohnal a poslední můj pohled na hodiny ukazoval můj zbývající čas o 1 minutu větší. Před předposledním tahem měl černý remízovou možnost Dd7 a zablokoval volného pěšce. Místo toho zahrál prohrávající Sg7 s napadením bílé dámy a1. Možná to mě překvapilo a vzalo vteřinky k zahrání vyhrávajícího postupu d6-d7. Stisknout hodiny jsem o 1 vteřinu nestačil.
    Snímek z bojiště s popisovanou pozicí a ještě bojujícím Matoušem je zde: https://photos.app.goo.gl/tJNXQaicWp9YGQGn1

    OdpovědětVymazat